Online-player that downloads mp3 for free, downloads playlists as zip and finds music in a large database.
  • Back
  • Play/Pause
  • Forward
Repeat Crossfade Upload Download
History

    ProstoPleer

    Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop (feat. Wanz)

    To listen "Thrift Shop (feat. Wanz)" for free,
    click on the Play button
    To download for free "Thrift Shop (feat. Wanz)",
    click on Download button.

    Hey, Macklemore! Can we go thrift shopping?

    What, what, what, what... [many times]

    Bada, badada, badada, bada... [x9]

    [Hook:]
    I'm gonna pop some tags
    Only got twenty dollars in my pocket
    I - I - I'm hunting, looking for a come-up
    This is fucking awesome

    [Verse 1:]
    Nah, walk up to the club like, "What up? I got a big cock!"
    I'm so pumped about some shit from the thrift shop
    Ice on the fringe, it's so damn frosty
    That people like, "Damn! That's a cold ass honkey."
    Rollin' in, hella deep, headin' to the mezzanine,
    Dressed in all pink, 'cept my gator shoes, those are green
    Draped in a leopard mink, girls standin' next to me
    Probably shoulda washed this, smells like R. Kelly's sheets
    (Piiisssssss)
    But shit, it was ninety-nine cents! (Bag it)
    Coppin' it, washin' it, 'bout to go and get some compliments
    Passin' up on those moccasins someone else's been walkin' in
    But me and grungy fuckin it man
    I am stuntin' and flossin' and
    Savin' my money and I'm hella happy that's a bargain, bitch
    I'ma take your grandpa's style, I'ma take your grandpa's style,
    No for real - ask your grandpa - can I have his hand-me-downs? (Thank you)
    Velour jumpsuit and some house slippers
    Dookie brown leather jacket that I found diggin'
    They had a broken keyboard, I bought a broken keyboard
    I bought a skeet blanket, then I bought a kneeboard
    Hello, hello, my ace man, my Mello
    John Wayne ain't got nothing on my fringe game, hell no
    I could take some Pro Wings, make them cool, sell those
    The sneaker heads would be like "Aw, he got the Velcros"

    [Hook x2]

    [Verse 2:]
    What you know about rockin' a wolf on your noggin?
    What you knowin' about wearin' a fur fox skin?
    I'm digging, I'm digging, I'm searching right through that luggage
    One man's trash, that's another man's come-up
    Thank your granddad for donating that plaid button-up shirt
    'Cause right now I'm up in her stuntin'
    I'm at the Goodwill, you can find me in the (Uptons)
    I'm not, I'm not sick of searchin' in that section (Uptons)
    Your grammy, your aunty, your momma, your mammy
    I'll take those flannel zebra jammies, second-hand, I rock that motherfucker
    The built-in onesie with the socks on that motherfucker
    I hit the party and they stop in that motherfucker
    They be like, "Oh, that Gucci - that's hella tight."
    I'm like, "Yo - that's fifty dollars for a T-shirt."
    Limited edition, let's do some simple addition
    Fifty dollars for a T-shirt - that's just some ignorant bitch (shit)
    I call that getting swindled and pimped (shit)
    I call that getting tricked by a business
    That shirt's hella dough
    And having the same one as six other people in this club is a hella don't
    Peep game, come take a look through my telescope
    Tryna get girls from a brand? Man you hella won't
    Man you hella won't

    (Goodwill... poppin' tags... yeah!)

    [Hook]

    [Bridge:]
    I wear your granddad's clothes
    I look incredible
    I'm in this big ass coat
    From that thrift shop down the road
    I wear your granddad's clothes (damn right)
    I look incredible (now come on man)
    I'm in this big ass coat (big ass coat)
    From that thrift shop down the road (let's go)

    [Hook]

    Is that your grandma's coat?

    By the way, you can try to find all tracks Macklemore & Ryan Lewis or to find all versions of the track "Thrift Shop (feat. Wanz)" .